CUM SE FACE LIVRAREA?
Livrarea produselor se face la adresa specificată de client în formularul de comandă. Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat (livrăm doar pe teritoriul României. Pentru comenzi speciale, vă rugăm să ne contactați la adresa contact@herball.ro). Serviciul de curierat al Poștei Române, dacă va fi folosit, vă aduce coletele până la ușă, nu e nevoie să vă deplasați la oficiile poștale.
CÂT COSTĂ LIVRAREA PRODUSELOR?
Taxa de transport este, de regulă, 30 lei. Există însă și situații în care se pot solicita tarife diferite pentru kilometri suplimentari, în funcție de adresa de livrare.
ÎN CÂT TIMP ÎMI VOR FI LIVRATE PRODUSELE COMANDATE?
Produsele vor fi livrate, în funcție de distanța de parcurs, în termen de 1-4 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii prin e-mail sau telefonic. Excepție fac perioadele de sărbători și Black Friday, când termenul de livrare poate fi mai mare.
POT RETURNA PRODUSELE COMANDATE?
Da, în cazul persoanelor fizice, se pot returna produsele comandate în termen de 30 zile de la primirea comenzii, iar persoanele juridice, în termen de 14 zile, doar dacă acestea nu prezintă urme de uzură, sunt trimise în ambalajul original și însoțite de toate documentele pe care le-ați primit odată cu comanda. Vă rugăm să păstrați documentele primite la livrare și să citiți rubrica Termeni și condiții!
ÎN CÂT TIMP ÎMI PRIMESC BANII ÎNAPOI?
Contravaloarea produselor se va achita NUMAI ÎNTR-UN CONT BANCAR (în lei) și se va realiza în maximum 10 zile lucrătoare de la data primirii produsului returnat la adresa sediului social menționată pe site-ul www.herball.ro, în condițiile specificate mai sus.
POT ANULA O COMANDĂ?
Da, puteți anula comanda, fie prin intermediul formularului din pagina de contact, fie printr-un e-mail transmis la adresa contact@herball.ro, în care vă rugăm să ne specificați numărul comenzii pe care doriți s-o anulați.